31 jan jobbig dag hittills

Jaha jag vaknade med huvudvärk i morse, det känns uselt. Dessutom vaknade vi sent, strax före 8, dottern börjar 8.15.  Hon sa att hon ville vara hemma så det fick hon vara.  De har lekt för fullt och stojat, hon sa förut när vi åt att "vad skönt att jag fick vara hemma idag".   Lilla pluttan, eller lilla och lilla hon fyller 7 år snart.

Jag tog 2 Eez de nya migräntabletterna i hopp om att dagen skulle bli bättre.   När sambon äntligen vaknat till liv så la jag mig i sängen och sov 2 timmar, så skönt det var *lyx lyx*

Nu dricker jag kaffe, sambon jobbar kväll, vi har ätit lite smörgåsar och jag surfar en sväng, min vana trogen.  Jag blev så sugen på att gå på bio, en nätvän ska se "Underbara älskade "ikväll.  Jag vill att den filmen ska komma hit med, jag väntar redan.

Sabla mensmigrän jag har, igår hade jag döont i magen så jag hade svårt att somna.

Kommentarer
Postat av: Grodis

Hej vännen! Hoppas att migränen börjat gett med sig så du får en bra kväll. Hoppas att filmen kommer även till din stad så du får se den. Jag får se om jag kommer rekommendera den eller ej. ;-)
Här är det också ont i magen som bara den. Blöder som en stucken också.. men samtidigt är jag glad att den kom som den ska denna gång! Stor kram!

Postat av: Monica

Hej!
Jag läste att du tyckte om filmen. Ja ghoppas den kommer hit så jag kan se den. Det står inget på sfbio, vad dumt.
Har den gått länge hos er?
kram

2007-02-01 @ 16:12:47
URL: http://barbamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback