28 jan

Hur trött kan man vara på en skala ett till tio?  Jag är på tio tippar jag.

Jag somnar ca tolv, sover hela natten till morgonen ca 8 och ändå är jag så trött.  Jag tar min tablett tidigt, före 22 så den borde inte sitta i så länge så jag inte kommer ur sängen. Däremot vet jag ju med mig att jag borde lägga mig tidigare iallafall en del kvällar.   Jag försöker men lyckas inte, fastnar jag inte framför tvn så är det datorn.        Ska jag kasta ut både tv oc hdatorn?  Nej det vill jag inte.

I dag har jag haft en trött dag, jag somnade varje gång jag la mig ner, farligt att lägga sig med andra ord.  
Sambon och jag blev lite trötta på varann, då la jag mig och läste och han gick ut med minstingen som fick åka pulka.
 Det var vår söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback