27 jan

Jag borde få en guldmedalj.  Varför kan man undra? 
Jo när jag stod i duschen i dag tänkte jag att Åhlens är den enda affären jag inte kollat efter termovantar till dottern, så dit borde jag åka.   Sagt och gjort jag sa åt barnen att vi skulle ta bussen till stan.   Det gjorde vi med, jag tog med sulkyn till sonen, perfekt för då åker jag gratis buss, det är inte helt fel.

Vi gick till Åhlens först, barnen kollade på leksaker medan jag kollade rean. Jag köpte ett par kängor till dottern för bara 139 kr efter först 50% och sedan 30% på det.  Så hittade vi termohandskar vad bra.  Vi handlade grönsaker och tacosbröd till kvällen.
Väl hemma blev det att ta det lugnt vi åt tacos och barnen mumsade på det lördagsgodis de själv hade valt i affären.

Det var tusen år sedan jag orkade åka med 2 av barnen ner på stan, jag blev imponerad av mig själv att jag pallade med utan att få dåndimpen eller någon skrikattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback