sjuka är vi allihopa, allihopa

Idag har sjuka sonen bara orkat ligga i soffan och se barnkanalen, han har fått halstabletter, vatten.  Han har haft hög feber och huvudvärk.
Lillpluttis är i farten hela tiden,  näsan rinner men annars verkar han bättre. 

Jag ringde vc i morse, jag måste ta mitt blodtryck innan operationen nästa vecka, så de vet att det är ok eftersom jag hade 140/110 på kollen i september. Jag fick en tid nu på fredag.   Så sa jag att jag vill prata om mina mediciner och hur jag mår så jag fick en tid 13/3.   

Min hals är så där, jag har ont och den känns lustig.  Jag var urtrött och sov 2 timmar på eftermiddagen, sjuklingen sov ett tag med.  Sambon fixade till tacos, det var gott.  

Sabla huvudvärk den dök upp nu i kväll, jag har tagit två tabletter och hoppas jag kan sova ok i natt. Får se hur de andra sover, sambon jobbar natt så ensam är jag om det blir nåt.

Kommentarer
Postat av: Grodis

Usch, stackars er! Jobbigt med alla sjukdomar. :-( Jag hoppas ni kryar på er snart, allihop!

*blåser friskbaciller till*

KRAM!

2007-03-01 @ 09:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback