mamma är här nu

Jag tyckte hon skulle passa på att komma hit och hälsa på innan hon flyttar in i nya lägenheten i mars och ska börja arbetsträna. Så i tisdags åkte jag tåget ner till *köping och mötte henne, annars skulle hon nog inte vilja åka själv.
Sambon jobbar kväll så jag fixade farmor och farfar som barnvakt när jag var iväg.

I går var vi inte ute mycket, vi tog en sväng till affären och hem, tom sonen sa det var kallt. (då är det verkligen kallt)
I dag har vi bakat kanelbullar, rulltårta och chokladsnitt.
Nu är jag helt slut, jag har skickat barnen i säng och placerat mamma vid tvn framför Antikrundan. Jag väntar här vid datorn på Medium som vi ska se.

Jag har fått tid till handop, 8 mars blir det troligtvis, vilken present, jag som fyller år  den 10 mars.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Halloj!! NU var ajg bara tvungen att skriva ett inlägg här med. :) JAg bruakr vara inne här o läsa men har inte kommneterat tidigare. Men nu så.

Kram på dig vännen!!

/Heidi

Postat av: Miriam

Hej hej!

Hoppas ni har det bra tillsammans allihop, det var värst så mycket ni bakat :-)

Kram!

2007-02-24 @ 20:59:33
URL: http://www.meramiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback